Saturday 12 January 2019

Moj novac forex factory


TeleTrader Professional Radna stanica profesionalnih investitora TeleTrader Professional je kompletna platforma za analize i praenje informacija o trgovanju, podacima, vestima, grafikonima i proirenim mogunostima tehnike analize sa regionalnih i svetskih berzi po povoljnim cenama. Donosite svoje odluke o trgovanju efikasno i profesionalno uz pomo TeleTrader Professional radnih stanica. Moji zahtevi su: vrhunski kvalitet podataka, pouzdan softver i irok spektar alata i indikatora. TeleTrader Professional ispunjava sve ove potrebe i sva moja oekivanja. Ta vie, moje individualne potrebe su implementirane, to je i vie od obine podrke - Michael Hinterleitner, candletrading. de Platforma za berzanske profesionalce TeleTrader Professional obzbeuje najnovije analitike alate i pouzdane podatke iz celog sveta. Mogunost personalizovanih podeavanja i dizajna, mnotvo analitickih alatki i veliki izvor fundamentalnih podataka ine TeleTrader Professional platformom broj 1 za profesionalne i privatne investitore. TeleTrader Profissional obsobeuje podatke u realnom vremenu sa najveih svetskih trita po povoljnim cenama. Ovaj traçando softver obprebeuje sve funkcije koje su potrebne aktivnom trejderu. Digite o código de chamada na veoma pogodne naine i veoma detaljno. - Harald Weygand - BrseGo GmbH, godmode-trader. de Uinite vae trgovanje efikasnijim Alarmi - obavetenja na promenu Last, Bid, Ask, Vol i dr. Povezivanje liste cena - brza promena svih dokumenata (dubnine trita, timeampsales, grafikona I dr.) Za odreenu hartiju Portfolio lista kreirajte i pratite razliite portfolie Kopiranje u realnom vremenu u Excel za izvetaje i analize Praenje 250 paralelnih simbolaOdgovor na: Forex strategije Evo jedne zanimljive Eu jednostavne break-out strategije na koju sam naletio na stranim forumima. Autor je neki talijan sa katastrofinim engleskim tako da je stvar prilino slabo definana to se tie money managmenta. Não koliko sam ja malo testirao (na 150 tradeova GBPUSD). Ima potencijala. Ima bar jedan trade svaki dan i postavljaju se orderi ujutro, pa strategija ne zahtjeva previe vremena. Problema je kao i kod svake franchish-out strategije u tome to ima lo RR. Tj. Da bi se postigao velik postotak winnera treba staviti mali TP, a potreban je vei SL. U 150 tradeova postotak dobivenih je 67. no statistiku kvare pojedini dani kad se skupi 3-4 loa trade-a. Ukupni max. Ganho je preko 6000 pipseva naprama max. loss od oko 2500. znai ima potencijala. Samo bi trebalo prokljuviti na koji nain uzeti dio tog kolaa. Trebalo bi strategiju testirati i na drugim parovima i nai neki dodatni filter. Moda ako je pivô preblizu kvadrata ili tako neto. Nisam stigao probati. U svakom sluaju, svaki dodatni entrada je dobro doao. Temelji se na mjerenju min. I max. Cijene u 3 sata prije otvaranja londona (5-8 Londres, 4-7 GMT, 6-9 CET). Svakako provjerite vremensku zonu na vaoj platformi kako bi mogli pravilno izmjeriti. Pretpostavka je da nakon otvaranja londona proboj te razine znai dae cijena ii dalje u tom smjeru. Povucite horizontalnu crtu na min cijeni (ukljuujui shadow). Nije vaan timeframe (ja radim na 15 min jer mi je preglednije). I na max. Cijeni. Kupi 1 pip iznad gornje cijene, prodaj 1 pip ispod donje (vodite rauna da ordem do jogo, pergunte a cijeni, uma carta vam u mt4 pokazuje bid). TP je 10 pipsevaspred tj. 13 kod mene za GBPUSD. SL bi trebalo jo definirati dodatnim testiranjem. Ali ja sam radio zadnjih par dana sa 20 tjekom kojih sam imao WL 51. Za druge parove je mogu i vei TP. Trebalo bi malo testirati. Toliko za sada. Sigurno e biti nejasnoa pa slobodno traite dodatna pojanjenja. Priloit u par primjera i indikator za MT4. Odgovor na: estratégia de Forex Evo primjer ovotjednog charta i indikator za MT4. Vodite rauna da dobro namjestite vrijeme mjerenja indikatora. Videjem ete da se moe vie puta ui u trade u jednom danu. Koliko sam ja to malo testirao dobar uvijet bi bio da cijena ponovo ue u kvadrat za min. 10 pipseva. Postam 1h gráfico. Kako bi stalo vie primjera. Cronograma nije vaan jer ulazimo u comércio na odreenoj cijeni a ne nakon zatvaranja prethodnog candela. Brake2.jpg (148,6 KB, otvoreno 194 puta) Nova tema. Namjenjena ljudima koji se bave ili se missle ozbiljno baviti trgovanjem na valutnom tritu. Svaki dobar trader uvijek trai nove i drugaije strategije kako bi diversificiroo svoj quotportfolioquot strategija. É tako net je velika zajednica koja moe dati puno dobrih ideja za poboljanje te ubrzati proces backtestinga pojedinih strategija. Bilo tehnikih ili fundamentalnih. Pa ako ima zainteresiranih za konkretan rad. Bez puno filozofiranja. Neka se jave. Postajte strategije, indikatore, rezultate tradeanja ili statistike backtestinga. Ja u uskoro postati neke strategije sa kojima radim i one koje trenutno testiham. Ako netko pokae interes. Znas li kakav jednostavan sistema de entrada aleatória (moeda flip) za metatrejder Znaci unesem stop loss i take profit stavku i dalje sistem sam stalno ulazi i izlazi i na kraju ispise rezultat za recimo 100 trejdova Znam da to nema neku perspektivu ali htio bi se igrat malo

No comments:

Post a Comment